Як перевести квартиру або будинок з житлового в нежитловий фонд

brona
Коментарі Вимкнено до Як перевести квартиру або будинок з житлового в нежитловий фонд

Як перевести квартиру або будинок з житлового в нежитловий фонд

 

Компанія «BRONA» займається усіма питаннями, які стосуються переведення з житлового в нежитловий фонд квартир, а також житлових будинків. Наші фахівці мають високу кваліфікацію і великим досвідом в цьому напрямку. Ми консультуємо і допомагаємо здійснити первід з житлового в нежитловий фонд в Харкові в найкоротші терміни.ї

Квартиру в нежитловий фонд можна перевести тільки в разі, коли вона розташована на першому поверсі, цокольному поверсі або на другому поверсі над нежитловим приміщенням, а також якщо є можливість установки окремого входу з вулиці.

Для того щоб отримати дозвіл на переведення з житлового в нежитловий фонд в Харкові, необхідно звернутися із заявою на ім’я Харківського міського голови. Далі управління містобудування та архітектури Харківської міської ради запитує у замовника такі документи:

1) нотаріально завірену копію документа, що підтверджує право власності на житло (свідоцтво, витяг і т.д.);

2) копію технічного паспорта на житлове приміщення або житловий будинок, виготовленого комунальним підприємством «Харківське міське бюро технічної інвентаризації»;

3) технічний висновок про можливість переведення житлових приміщень з метою використання їх під нежитлові з обґрунтуванням можливості розміщення об’єкта невиробничої сфери з обов’язковим влаштуванням окремого входу, не пов’язаного з під’їздом житлового будинку, виготовлений проектною організацією;

4) передпроектні пропозиції по архітектурному рішенню об’єкта та благоустрою прилеглої території;

5) довідку житлово-експлуатаційних органів (ЖЕК) про те, що житлове приміщення або житловий будинок вільні фактично і юридично;

6) копію договору на збір і вивіз будівельного сміття;

7) для власників житлових будинків – документ, що підтверджує право власності або право користування земельною ділянкою;

8) копію паспорта фізичної особи, нотаріально завірені копії установчих документів – для юридичних осіб;

9) згоду ОСББ в разі розміщення квартири в будинку, де створено таке об’єднання;

10) інші документи в разі потреби (згода співвласників, дозвіл органів опіки і т.д.).

 

У разі віднесення будинку до пам’ятника архітектури, що характерно для історичної частини Харкова, мерія направляє запит в управління містобудування та архітектури обласної державної адміністрації, з метою отримати інформацію щодо можливості перевести приміщення з житлового в нежитлове.

Далі міська рада або виконком розглядає рішення про переведення житлових приміщень і житлових будинків в нежитлові. Зазначене вище рішення стає підставою для отримання замовником вихідних даних і технічних умов для проведення реконструкції об’єкта.

Наступним кроком буде подати до Державної архітектурно-будівельної інспекції (ДАБІ) декларацію про початок виконання будівельних робіт і виконувати необхідні будівельні роботи.

Після проведення реконструкції виготовляється технічний паспорт, після чого в ДАБК потрібно подати на реєстрацію декларацію про готовність об’єкта до експлуатації.

Після отримання декларації готуємо пакет документів, необхідний для внесення до Реєстру прав власності записи про право власності на нежитлове приміщення (будівля).

 

Термін: від 1 до 2 місяців.

Вартість: залежить від обсягу виконаної роботи.

 

У підсумку ви отримуєте:

Запис в реєстрі прав власності (з урахуванням останніх змін свідоцтво про право власності тепер не видається).

Технічний паспорт на об’єкт нерухомості.

Декларацію про готовність об’єкта до експлуатації.

 

Юристи компанії «BRONA» нададуть необхідну консультацію і допомогу з питань оформлення як житлової так і нежитлової нерухомості.