Реєстрація змін статутних документів НП
Реєстрація змін статутних документів неприбуткових організацій в Харкові
Законом України від 17.07.2015 року № 652-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування неприбуткових організацій» внесені зміни в порядок оподаткування неприбуткових організацій.
Законодавець зобов’язав всі неприбуткові організації до 01 січня 2017 року привести до відповідності нормам Податкового кодексу, а саме п. 133.4 статті 133, свої статутні документи, зареєструвати зміни і подати копії документів до відповідних органів до кінця 2016 року.
Реєстрація змін статутних документів в Харкові буде потрібно для наступних організацій: бюджетна організація, громадське об’єднання, політична партія, творче об’єднання, релігійна організація, благодійний фонд, благодійна організація, пенсійний фонд, різні союзи і асоціації, житлово-будівельний кооператив, дачний кооператив, садовий кооператив , гаражний кооператив, ОСББ, професійна спілка, об’єднання спілок та організації профспілок, а також організація роботодавців, обслуговуючий кооператив та інші юридичні особи.
Статутні документи неприбуткової організації повинні містити наступні положення:
- Заборона на розподіл отриманих доходів або їх частин між засновниками (учасниками), членами цієї організації, працівниками (крім оплати праці, нарахування ЄСВ), членами органів управління та інших пов’язаних осіб;
- Положення про передачу активів однієї або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування в рахунок бюджету в разі припинення юридичної особи.
Неприбуткові організації, які до 01 січня 2017 роки не приведуть свої статутні документи до відповідності нормам Податкового кодексу і не подадуть документи в контролюючих орган, будуть виключені з реєстру неприбуткових організацій.
Фахівці компанії «BRONA» оформлять належним чином документи неприбуткової організації і проведуть державну реєстрацію змін.
Наші переваги:
– Досвід надання юридичних послуг більше 5 років;
– Оперативно і професійно зареєструємо зміни;
– Надамо юридичну консультацію безкоштовно.
Які документи потрібні:
-
Нова редакція статуту;
-
Протокол про внесення змін до статуту;
-
Заява для реєстраційної служби;
-
Довіреність;
-
Квитанція про сплату адміністративного збору.
Які документи необхідно надати для реєстрації змін:
– Статут в чинній редакції;
– Довіреність на наших співробітників.
Терміни: 3-5 робочих днів.
Вартість юридичних послуг: від 500 грн.
Для замовлення послуги «Реєстрація змін статутних документів неприбуткових організацій» звертайтеся до нас за телефонами: 068-34-38-524, 095-474-68-04, 775-42-53 або за адресою: м Харків, провулок Подільський, 5 , офіс 335.