Публічна оферта для інтернет – магазину в Харкові, Києві, Україні

brona
Коментарі Вимкнено до Публічна оферта для інтернет – магазину в Харкові, Києві, Україні

Публічна оферта для інтернет – магазину в Харкові, Києві, Львові, Дніпрі, Одесі, Україні.

 

Якщо ви торгуєте в інтернеті, тоді ця стаття для Вас. Розробка оферти для інтернет – магазину в Україні – це відповідальна місія і як в будь-якій діяльності має свої нюанси.

Як ви знаєте, кожна угода – це договір, який містить умови, ціну і терміни і т.п.

Факт №1: за відсутність інформації у інтернет – магазину про продавця, його місцезнаходження та порядок пред’явлення претензій законодавством передбачений штраф.

Факт №2: якщо на сайті інтернет – магазину немає договору оферти, то договір з покупцем укладається в усній формі. Договір оферти покликаний закріпити умови угоди між продавцем і покупцем письмово, а також позначити основні права і обов’язки сторін.

 

У даній статті ви знайдете відповіді на такі питання:

  1. Як законодавчо врегульовано договір оферти?
  2. Які основні положення повинна містити в собі оферта для інтернет – магазину?

  1. Як законодавчо врегульовано договір оферти?

 

1.1. Отже, договір оферти для інтернет – магазину що це таке?

Публічна оферта – це договір, в якому одна сторона – підприємець, взяла на себе обов’язок здійснити продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться (ст. 633 Цивільного кодексу України).

Умови публічного договору встановлюються однаковими для всіх споживачів, крім тих, кому за законом надані відповідні пільги.

Примітно те, що відповідно до Закону України «Про електронну комерцію» договір, укладений за допомогою інформаційно – телекомунікаційних мереж, вважається укладеним в письмовій формі.

І це дуже важливий момент, тому що в подальшому сторони будуть керуватися не статтями на сайті ( «Оплата і доставка», «Повернення і обмін», «Гарантія» і т.д.), а договором, який укладено в письмовій формі при покупці товару.

Згідно ч.1 ст.7 ЗУ «Про електронну комерцію» інтернет – магазин зобов’язаний забезпечити доступ до такої інформації:

  • Повне найменування юридичної особи або ФОП;
  • Місцезнаходження юридичної особи або ФОП;
  • Адреса електронної пошти та / або інтернет – магазину;
  • Ідентифікаційний код юридичної особи або ФОП;
  • Відомості про ліцензії (якщо така потрібна);
  • Включення податків в розрахунок вартості товарів, а в разі доставки – вартість доставки;
  • Інші відомості.

 

Тим же законом встановлено, що електронний договір вважається укладеним з моменту вчинення дій, які вважаються прийняттям пропозиції укласти електронний договір, якщо зміст таких дій чітко роз’яснено в інформаційній системі, в якій розміщено таку пропозицію, і ці роз’яснення логічно пов’язані з нею.

У Законі України «Про електронну комерцію» закріплено, що покупець повинен отримати підтвердження укладення електронного договору в формі електронного документа, квитанції, товарного чека або касового чека, квитка, талона або іншого документа в момент укладення договору або в момент виконання продавцем обов’язку передати товар.

Підтвердження укладення електронного договору повинно містити такі відомості:

  • Умови і порядок обміну (повернення) товару;
  • Найменування продавця, його місцезнаходження та порядок прийняття претензії з приводу товару;
  • Гарантійні зобов’язання і інформація про інші послуги, пов’язані з утриманням чи ремонтом товару;
  • Порядок розірвання договору, якщо термін його дії не визначений.

 

Факт надання інформації повинен бути підтверджений письмово або за допомогою електронного повідомлення.

У разі невідповідності підтвердження вимогам Закону покупець має право розірвати договір протягом 90 днів з моменту отримання товару.

 

1.2. Відповідальність за порушення вимог законодавства в сфері електронної комерції.

За порушення приписів про надання інформації про продавця і товар перед укладенням електронного договору передбачено штраф у розмірі 30% від вартості партії товару отриманої для реалізації, але не менше 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а в разі, коли відповідно до закону суб’єкт господарювання не зобов’язаний вести облік доходів і витрат, в розмірі 5-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (п. 7 ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про захист прав споживачів»).

 

1.3. Проміжний підсумок.

Інтернет – магазини зобов’язані надати інформацію для покупця про продавця і товар перед укладенням угоди. А також інтернет – магазини зобов’язані отримати підтвердження того, що покупець з даною інформацією ознайомлений.

Таким чином, саме в договорі оферти закріплюються всі необхідні умови, про які повідомляють покупця. А перед підтвердженням замовлення покупець встановлює позначку в чек-боксі «З умовами договору оферти ознайомлений».

Інтернет – магазин, розмістивши на своєму сайті електронний договір, набуває:

1) виконання вимог законодавства про електронний торгівлі;

2) докладний опис прав і обов’язків, як продавця, так і покупця;

3) додаткові гарантії належного виконання договору.

 

  1. Які основні положення повинна містити в собі оферта для інтернет – магазину?

 

2.1. При розробці оферти для інтернет – магазину слід керуватися двома основними нормативними актами: ЗУ «Про електронну комерцію», ЗУ «Про захист прав споживачів». Торговельну діяльність так само регулюють інші підзаконні нормативні акти такі як: «Правилами продажу товарів на замовлення поза торговельними й офісними приміщеннями», «Порядок ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» і т.д.

Закон України «Про захист прав споживачів» прямо зобов’язують власників інтернет – магазинів перед укладенням договорів на відстані надати споживачеві таку інформацію:

 

  • Найменування продавця, його місцезнаходження та порядок пред’явлення претензій;
  • Основні характеристики продукції;
  • Ціну, включаючи оплату за доставку, та умови оплати;
  • Гарантійні зобов’язання та інші послуги, пов’язані з утриманням і ремонтом продукції;
  • Інші умови поставки або виконання договору;
  • Мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичність поставки продукції або послуг;
  • Вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;
  • Період прийняття пропозицій;
  • Порядок розірвання договору.

 

2.2. Основні положення публічного договору

 

Договір оферти інтернет – магазину.
  1. Преамбула.

В даному розділі вказується, якими нормативними актами регулюються правовідносини продавця з покупцем, порядок прийняття оферти, кому адресована оферта.

  1. Визначення термінів.

Оскільки в Договорі одні і ті ж терміни використовуються безліч разів, то є сенс дати їм визначення для закріплення єдиного розуміння термінології. В даному розділі доцільно вказати найменування продавця та його місцезнаходження.

  1. Предмет договору.

У предметі договору описуються основні права і обов’язки сторін, порядок оформлення замовлення. Також, покупець дає гарантії того, що він ознайомлений з умовами даного договору.

  1. Ціна товару.

Ціна товару – це вартість товару + вартість доставки товару. В даному розділі вказується порядок розрахунків з інтернет – магазином: готівкою, безготівковий розрахунок, накладений платіж і т.д ..

  1. Порядок доставки товару.

Тут важливо вказати, як відбувається доставка (яка кур’єрська служба (и) здійснюють доставку; способи доставки товару: адресна доставка або в відділення кур’єрської служби, можливість самовивозу і т.д.), в які терміни здійснюється доставка з моменту замовлення; процедурні моменти: час доставки, порядок передачі товару і т.д.

  1. Гарантія

Важливо вказати в даній статті Договору оферти: гарантійний термін експлуатації товару, з якого моменту починається перебіг строку гарантії, умови гарантії.

  1. Повернення товару

З поверненням товару пов’язано кілька важливих умов, які варто врахувати в договорі оферти:

1) збереження товару, цілісність упаковки, бирок і т.д .;

2) хто платить за доставку товару Продавцю;

3) терміни обміну товару на аналогічний та повернення грошових коштів;

4) яким чином відбувається повернення (необхідно вказати адресу доставки);

5) можливо передбачити форму для повернення товару

6) порядок розгляду претензій: вказується адреса і на чиє ім’я відправляти в разі необхідності претензії і термін їх розгляду.

  1. Відповідальність сторін

Сторони договору несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору в порядку, передбаченому Договором або законом. У деяких випадках сторони можуть звільнятися від відповідальності, якщо це передбачено Договором. Також, відповідальність Продавця можна обмежити в певному обсязі.

  1. Авторські права

Елементи дизайну, текст, зображення, фотографії і відео і т.д. – є об’єктами авторського права. Необхідно вказати, як можна користуватися даними авторськими правами і забезпечити юридичні гарантії збереження власника таких прав.

  1. Термін дії договору

Сторони домовляються про те, що з якого терміну набирає законної сили Договір оферти, в яких випадках його можна достроково розірвати і коли договір припиняється.

  1. Заключні положення

В прикінцевих положеннях можна вказати порядок збору персональних даних, спосіб їх використання і період зберігання. В даному розділі розміщуються положення, які не ввійшли до інших статей.

 

Розробити оферту для інтернет – магазину в Харкові, Києві, Львові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Україні допоможуть юристи компанії «BRONA».

Ми підготуємо ексклюзивний договір, який буде в себе включати особливості інтернет – магазину та побажання замовника.

 

Сподіваємося, що дана стаття була Вам корисна.

Вдалою торгівлі і процвітання вашому бізнесу!

 

З повагою,

Юридична компанія «BRONA».